Πολλές φορές έχουμε ακούσει ή έχουμε πει την φράση "Όλα γίνονται για κάποιο λόγο" με κυριότερο σκοπό να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.Ο άνθρωπος ενεργεί για να δημιουργήσει καταστάσεις, αλλά και τις δέχεται δίχως να ενεργεί στο ελάχιστο. Όταν ενεργεί για να πετύχει κάτι, εννοείται πως αυτό το κάτι δεν έγινε τυχαία, για "κάποιο"-άγνωστο λόγο. Σαν δεχτεί μια κατάσταση, βεβαίως και μπορεί να μην έχει την παραμικρή ευθύνη αλλά δεν χρειάζεται να μπει στην διαδικασία να "σκοτώσει" την δυστυχία αυτής της κατάστασης λέγοντας κάτι τόσο μάταιο.
Οκ, σου έτυχε το Α, μπορεί να σου τύχει το Β ,θα μπορούσε να σου τύχει και το Κ. Σε οποιοδήποτε θα έλεγες ότι έγινε για κάποιο λόγο. Στις κακές καταστάσεις όμως, όπως η εμφάνιση προβλήματος υγείας σε εσένα ή σε κάποιο κοντινό σου πρόσωπο, θα τολμήσεις να το πεις; Μάλλον όχι. Οπότε μην γελιόμαστε. Καλό είναι να είσαι αισιόδοξος, αλλά να ξέρεις και το πότε . Χαλάρωσε, δέξου την κατάσταση και προσπάθησε να την αντιμετωπίσεις. Σκέψη σαν αυτή απλά θα σου κάνει κακό, θα σε επαναπαύσει.
Οκ, σου έτυχε το Α, μπορεί να σου τύχει το Β ,θα μπορούσε να σου τύχει και το Κ. Σε οποιοδήποτε θα έλεγες ότι έγινε για κάποιο λόγο. Στις κακές καταστάσεις όμως, όπως η εμφάνιση προβλήματος υγείας σε εσένα ή σε κάποιο κοντινό σου πρόσωπο, θα τολμήσεις να το πεις; Μάλλον όχι. Οπότε μην γελιόμαστε. Καλό είναι να είσαι αισιόδοξος, αλλά να ξέρεις και το πότε . Χαλάρωσε, δέξου την κατάσταση και προσπάθησε να την αντιμετωπίσεις. Σκέψη σαν αυτή απλά θα σου κάνει κακό, θα σε επαναπαύσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου