Σε μια απελπισμένη προσπάθεια τόνωσης του ηθικού μας, πολλές φορές θα προσπαθήσουν πολλοί, ακόμα και ο εαυτός μας, να "μετρήσουν" την δυσκολία μιας κατάστασης συγκρίνοντας την με μια φανερά χειρότερη κάποιου άλλου ατόμου. Καμιά δυσχερή κατάσταση δεν οφείλει να δέχεται κριτική σχετικά με κάποια άλλη. Το μόνο που μπορεί να σου προσφέρει είναι η υποβάθμιση της προσπάθειας επίλυσης της. Είναι φανερά μάταιη και όπως έχω προαναφέρει στο Άκυρον1 τέτοιες αλόγιστες σκέψεις σε "σπρώχνουν" προς τα πίσω. Μια ρεαλιστική κριτική του προβλήματος δίχως μέτρο σύγκρισης μπορεί να οδηγήσει σε μια προσεκτικότερη και ολοκληρωμένη επίλυση . Δεν χρειάζεται να αλαφιάζουμε ούτε να καθησυχάζουμε τους εαυτούς μας με κάθε ματαιότητα. Έχε υπομονή και καθαρό μυαλό.