Αποφάσισα να ξεκινήσω να αναρτώ στο blog αυτό για διάφορους λόγους, κυρίως όμως διότι θεωρώ πως είναι μια καλή ευκαιρία να αναλύσω θέματα τα οποία δύσκολα θα μπορούσα να συζητήσω με κοντινά μου πρόσωπα. Συνεπώς, πρόκειται για ένα blog εσωτερικής κατανάλωσης, έχοντος παράλληλα ο γράφων την ανόητη προσδοκία για κάτι περισσότερο.
Το παρόν blog θα θίγει θέματα φιλοσοφικά, κοινωνικά, ψυχολογίας, αλλά ενίοτε και προσωπικά. Διάβασε, κρίνε και δείξε όση επιείκεια θες εσύ όταν διαφωνήσεις.
Αποφάσισα να ξεκινήσω να αναρτώ στο blog αυτό για διάφορους λόγους, κυρίως όμως διότι θεωρώ πως είναι μια καλή ευκαιρία να αναλύσω θέματα τα οποία δύσκολα θα μπορούσα να συζητήσω με κοντινά μου πρόσωπα. Συνεπώς, πρόκειται για ένα blog εσωτερικής κατανάλωσης, έχοντος παράλληλα ο γράφων την ανόητη προσδοκία για κάτι περισσότερο.
Το παρόν blog θα θίγει θέματα φιλοσοφικά, κοινωνικά, ψυχολογίας, αλλά ενίοτε και προσωπικά. Διάβασε, κρίνε και δείξε όση επιείκεια θες εσύ όταν διαφωνήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου